tirsdag 14. mars 2017

Mamma har bursdag og dagen i går


Først vil jeg bruke anledningen til og gratulere mamma så mye med dagen i dag :-) jeg er så heldig som har en så flott mamma. Mamma har lært meg så mye i livet og hun er så god, godhjerta og snill og ikke minst helt nydelig <3 Jeg er så glad i mammaen min <3 Jeg føler meg så takknemlig i dag, tenk og ha en så fin mamma som alltid er der for meg <3 Jeg er kjempe glad i deg mamma, ønsker deg en kjempe fin bursdag, GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN! Vi gleder oss til og feire deg i dag <3

********


I går besøkte jeg Caroline i hennes fine leilighet <3 :-) Det var så koselig og treffe henne igjen og skravla gikk i ett kjør, sånt som alltid skjer når man er to jenter som snakker sammen :-) vi drakk nydelig te, og hadde så mye og snakke om <3 det var så koselig og jeg koste meg masse! 

*********

Hei kjære fine blogg lesere :-) Hvordan har dere det? Jeg håper dere har det bra :-) I dag skal vi feire mamma og jeg gleder meg masse! Det blir super hyggelig. Det har vært litt travelt de siste dagene, jeg prøver og fokusere på bloggen, men jeg kjenner jeg må legge inn litt bedre rutiner, for og blogge er viktig for meg, samtidig skjer det en hel del som jeg er så takknemlig for, som ikke skjedde før, det gjør at dagene blir litt travlere, men jeg blogger som vanlig, men jeg må bare få inn litt bedre rutiner, så jeg ikke haster igjennom med og blogge innlegg, fordi jeg stresser. Det er helt klart at Gud sørger for oss, midt i min dype depresjon, så skjer det positive ting og det gjør meg så glad <3

Jeg kjenner at i dag må jeg jobbe med og få enda bedre rutiner, og få en god rytme på det, det er så godt og lese Guds Ord, få den daglige dosen med det, for meg er det utrolig viktig, og jeg ønsker og bruke enda mer tid enn det jeg gjør, det er jo tross alt livet mitt <3 

I dag skal jeg få trent, og jeg skal gjøre litt i heimen, jeg skal ordne meny liste for uken, (er jo et liste menneske, så det må til) og skrive handleliste, jeg skal selvfølgelig blogge et Bibelstudie innlegg før vi drar og feirer mamma <3 og jeg skal besvare mail, jeg skal egentlig mye mer også, og jeg har i grunn ikke fått gjort så mye enda, ååh det er så typisk meg, men det er godt og bare ta det litt med ro også, men nå trenger jeg struktur, så det skal faktisk planlegges også :-) 

Jeg ønsker dere en velsignet dag <3

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...