onsdag 22. mars 2017

I dag er en fin dag @Snapchat

















Nå er jeg aktiv på snapchat igjen - følg meg gjerne, på snapchat heter jeg aashaugkona

*******

Hei kjære blogg lesere :-) <3 i dag var jeg oppe grytidlig - kan ikke tro det, og jeg føler meg uthvilt for første gang på kjempe lenge, håper dere har det bra <3 i dag er virkelig en fin dag - tror det har mye med at jeg innstilte meg på at i dag skulle bli en fin dag - jeg har treningsmotivasjon igjen, så i dag skal jeg trene, jeg skal gå en lang tur i raskt tempo og jeg skal trene styrke, jeg gleder meg til og komme meg ut i sola, men først litt frokost, hadde dårlig matlyst når jeg sto opp, men nå skal jeg få i meg frokost, jeg skal spise enda mer reinere heretter, og enda flere kjøttfrie middager, jeg vet jeg har godt av det - og spise for mye kjøtt er ikke bra heller, alt med måte, og på grunn av min nye diagnose jeg fikk for ikke lenge siden, er det ekstra viktig med et sunt kosthold, med rein mat osv, jeg er veldig flink til det, men må bli enda flinkere :-) 

Og lese Bibelen min i dag og studere Guds Ord betyr ekstra mye, det er så godt og lese Guds Ord, det gir meg fred, ro og styrke.

Åååh jeg er så glad i dag jeg og det er så godt, jeg føler at dette er min dag - og det er jeg veldig glad for, i dag vil jeg virkelig få til et Bibelstudie innlegg, tusen takk for all den fine oppmuntringen jeg har fått i det siste, betyr såå mye <3 ønsker dere en velsignet dag <3







Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...