onsdag 29. mars 2017

info

-- Men dersom vi vandrer i lyset, likesom Han er i lyset, da har vi samfunn med hverandre, og Jesu, Hans Sønn blod renser oss fra all synd. -- 1 Johannes 1:7



Jeg må bare dele disse bildene med dere, nydelige Theodor med den fineste personligheten :-) 

*******

Hei kjære blogg lesere :-) har dere det bra? Jeg håper det. I det siste har jeg tenkt veldig på bloggen og hvor lite oppdateringer det blir og hvor lite Bibelstudie innlegg det har vært i det siste - men det kommer, det er bare veldig mye jobb og jeg prøver og få dagene til og gå opp, for i det siste har det vært veldig travelt, og skjedd mye koselig spontant, ikke alltid jeg skriver alt på bloggen, men jeg har det veldig fint om dagen, og har fått noen veldig fine rutiner. Et døgn har 24 timer og det er veldig vanskelig og få alt til og klaffe, per nå har jeg ikke noen rutiner på blogg innlegg, jeg hadde det før, men det har sklidd litt ut og jeg må få det inn i rutinene mine igjen. Og det kommer, men det har tatt en del tid og få de flotte rutinene jeg har nå, men det kommer Bibelstudie innlegg, og jeg skal få det inn i agendaen min igjen og det gleder jeg meg veldig til :-)

Jeg har en veldig god døgn rytme nå også, mye fint som skjer positivt og jeg tror absolutt at Jesus hjelper meg, for jeg har slitt veldig lenge og det kommer og går i perioder, men nå har jeg hatt noen fine dager som jeg er såå takknemlig for. Jeg har bedt mye og tusen takk til alle som ber for meg, det er rørende og betyr veldig mye <3

I dag har jeg en del på agendaen også, takk for at dere dag etter dag fortsetter og lese bloggen min, til tross for at det har blitt litt dårlig med oppdateringer, jeg gleder meg til blogg rutinene mine er tilbake, jeg jobber med saken, men det tar litt tid med meg og jeg får ikke til alt på en gang :-) Men jeg er kjempe motivert, så dette kommer til og gå :-)

Jeg ville bare komme med litt info til dere :-) ønsker dere en velsignet dag, også skrives vi :-) 
 


 

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...