torsdag 30. mars 2017

Litt tanker rundt det og lese Guds Ord og Be

-- For Gud er ikke urettferdig, så Han skulle glemme det verket dere har gjort, og den kjærligheten dere har vist mot Hans navn, ved at dere har tjent de hellige og fortsatt gjør det. -- Hebreerne 6:10



 Hei kjære blogg lesere og en velsignet torsdag til dere :-) jeg startet denne dagen med Guds Ord, jeg fant noen veldige fine Bibelvers jeg har notert ned så jeg skal huske de. Jeg hører på lovsang og har hatt en knall fin start på dagen, i går planla jeg dagen så den skulle bli mest mulig effektiv, jeg prøver og få på plass noen blogg rutiner, da jeg virkelig ønsker og fokusere på bloggen og ikke minst Jesus, det tar litt tid med meg og få kommet inn i ordentlige rutiner, men jeg skal få det til og jeg jobber veldig med og få postet et Bibelstudie innlegg, for meg er det veldig viktig. 

I dag har jeg et stort fokus på leiligheten og husarbeid, samt skal jeg prøve og få bakt litt igjen, i dag ønsker jeg også og bruke tid på bønn, jeg tror jeg rett og slett skriver opp bønnemner i en bok. Det er så mye jeg har lyst til og jeg har stor tro på Bønn, så det er absolutt noe jeg skal fokusere på fremover, samt Bibellesning, og jeg er godt i gang, jeg har en kjempe fin Bibelleserplan jeg bruker daglig, samt jeg leser litt ellers også, jeg tror på at det er viktig og lese Guds Ord og Be, ofte så har det lett for at andre hverdagslige ting tar fokuset, men jeg er nok litt gammeldags der, eller prøver ihvertfall, men jeg merker allikevel at jeg skulle ha lest Bibelen min enda mer. Selv om man ikke skal sammenligne seg med andre, men jeg merker jeg blir så motivert når jeg ser hvor mye pappa leser i Guds Ord. Og ber, og det nytter. Jeg tror på mirakler jeg.

Jeg skulle ønske vi mennesker kunne lese enda mer i Bibelen og be enda mer. 


Jeg ønsker dere en velsignet torsdag <3

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...