torsdag 9. mars 2017

Torsdag


Hei kjære blogg lesere og riktig fin torsdag til dere :-) har dere det bra? - jeg håper det, her går det som det bruker, jeg har bestemt meg for og komme ut av denne depresjonen, og hva gjør man da? - Jo ihvertfall jeg leser Guds Ord og ber, det er der jeg føler jeg finner min ro, min fred, det er Jesus jeg søker, Jesus jeg vil snakke med, Jesus er alt for meg og jeg føler at Jesus forstår så godt, Han hadde så angst at Han svettet blod, og Han vet så godt hvordan det føles. Men Hey jeg skal komme meg ut av det her, jeg nekter og være mer deprimert og jeg skal gjøre de samme tingene, være aktiv med ting og jeg skal gjøre som før, og jeg skal kose meg og ha det bra. Nettopp fordi jeg vet så godt at det er mulig, jeg har klart det før og jeg klarer det igjen og det skal bli så bra :-) Men jeg klarer det på ingen måte alene, men sammen med Jesus <3

Jeg har bestemt meg for og skrive ned alt jeg er takknemlig for, noen punkter hver dag, og da mener jeg at jeg skriver ikke det samme hver dag, for jeg skal skrive nye ting for hver dag, ikke det tradisjonelle som man skriver, som er det trygge og skrive som tak over hodet og mat på bordet osv, men jeg skal utfordre meg selv og skrive nye ting for hver dag og det er tips jeg vil komme til dere også, kanskje litt rart i starten, men man trener seg opp til det etterhvert og tro på disse tingene.

Så her er jeg, deprimert, men med stor tro på at dette går over, som før, at det går over like fort som det kom. Jeahii, jeg er faktisk glad når jeg sier det. 

Så  hva skal jeg i dag, først og fremst må jeg skrive en to-do liste nå, fordi jeg har latet meg i dag, eller det var kanskje litt feil, for jeg har måtte tatt noen telefoner osv, men ellers har jeg ikke gjort stort, men på grunn av at jeg hadde en god oversikt over hverdagen, så skal jeg få tilbake den, jeg har lest i Bibelen min i dag, og skal jeg være ærlig så er det, det viktigste jeg har gjort i dag :-) <3 Men det er også andre ting jeg må gjøre, og det er faktisk en del, så jeg har i grunn en litt travel dag, så jeg må få startet, men aller først vil jeg ha en oversikt, og da må jeg skrive todo-liste, og det ser jeg faktisk frem imot, så det blir bra :-) jeg ser også frem imot og skrive Bibelstudie innlegg etterpå, så mer Bibellesning blir det, ååh det er så fint <3

Så jeg skal få tilbake min hverdag, og den skal bli finere enn før :-) så det er min plan, også får vi se hvordan dagen blir utover, kanskje vi drar bort i kveld, eller blir hjemme og ser film, det finner vi ut, men imens skal jeg få fullført denne todo-listen da, som jeg skal sette meg ned og skrive nå, også blogges vi fine blogg lesere, og jeg skal sette meg ned og svare dere <3

Ønsker dere en velsignet torsdag og så skrives vi :-) <3

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...