torsdag 16. mars 2017

Cafè med pappa



Jeg er heldig som har en så flott pappa. En pappa som alltid er her for meg, i går inviterte han meg på cafè, og det var så koselig, pappa lærer meg og drikke ordentlig te, pappas te er så god, og på denne cafèen har de veldig god te, så vi koste oss. Snakket sammen, lo og hadde det veldig koselig. Jeg og pappa er veldig like og jeg er så takknemlig for og ha en så flott pappa, hver gang jeg lurer på noe om Bibelen, ikke bare det, men om Bibelen, så ringer jeg pappa, og han har alltid noe bra og si, pappa har lært meg så mye og lært meg om livet, jeg er vokst opp i en kristen familie og med en pappa som pastor, så jeg er veldig takknemlig for det, fordi jeg har fått lært så mye, pappa har alltid vært her for meg når jeg var syk, og han er her for meg i dag også, vi har mye av den samme humoren og deler mye av de samme interessene, jeg og pappa er like på mange områder. Og jeg er stolt av pappa, alt han har fått til, alt han gjør for mange mennesker. Jeg er veldig glad i deg pappa og det er så koselig hver gang vi finner på ting sammen :-) <3

*******

De siste dagene har vært veldig travle, og nå har jeg til og med begynt og finne på mye, hvem skulle tro det, ikke jeg ihvertfall :-)

Imorgen skal jeg på en aldri så liten tur, og faktisk alene, jeg tar med meg en bok, og setter meg på bussen, blogger mer om det imorgen :-) Det er mye koselig som skjer og nå begynner snøen og smelte også, vi går mot lysere tider <3

I dag reiste jeg til byen for et ærend, nå er jeg tilbake i leiligheten og skal fullføre todo -listen min for dagen - det blir bra. 

I går fikk jeg ikke blogget, dagen gikk litt i ett, men det var en veldig koselig dag <3 Nå skal jeg kose meg med en kopp te og jobbe med et Bibelstudie innlegg som kommer litt senere i dag - jeg håper dere har det fint og at dere koser dere.

Jeg ønsker dere en velsignet dag <3



Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...