torsdag 9. mars 2017

Satser på bloggen @ Mobilblogg



Hei kjære blogg lesere og riktig fin kveld til dere :-) i det siste har jeg tenkt på og fokusere enda mer på bloggen, husk at hvis det er noe så kan dere sende meg en Mail på jesus4areason@outlook.com så skal jeg svare så godt jeg kan. Eller dere kan kommentere på min Facebook side eller sende en personlig melding der. Siden min heter Jesus 4 a Reason. Den trenger flere følgere, så del gjerne siden videre :-)

Jeg skal fortsette og blogge 2-3 innlegg om dagen. Noen ganger kan det bli 1 innlegg. Men håper jeg får til og blogge 2-3,men jeg vil ihvertfall fortelle at jeg ønsker og fokusere på bloggen fremover. Mye mer enn før. Og jeg skal jobbe hardt med bloggen. Noe jeg elsker og jeg er så takknemlig for alle tilbakemeldingene jeg får :-) det tikker konstant inn så mange meldinger. Og jeg gjør mitt beste for og svare og jeg jobber fortsatt med og svare dere. Ingen av dere er glemt. Men svar kommer, tar bare litt tid når det kommer inn så mange meldinger hver dag. Jeg blir så glad og rørt og dere skal vite jeg setter pris på hver og en av dere :-)

Jeg gleder meg til og satse mer på bloggen og jeg gleder meg til hver gang jeg poster innlegg. Bloggen og dere betyr så mye for meg - så tusen takk <3

Nå er vi borte på besøk. Derfor blir det Mobilblogg nå, tok ikke med pcen. Men ville allikevel blogge litt til dere og komme med en liten oppdatering. 

Håper dere har hatt en fin dag. Nå får jeg vell være litt sosial her. Ønsker dere en god natt <3


 



 

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...