torsdag 23. juni 2016

Det er torsdag



Jeg befinner meg på cafè, en soyalatte, en pc, en god smoothie, avtalebok og notatbok og vann er viktig. Jeg blogger igjen, jeg har vært på treningsstudio, min første gang i dag og det var såå gøy, jeg elsket det - virkelig og gleder meg allerede til neste gang. Det er godt og være i gang, jeg har trent hjemmetrening lenge, godt og komme ut og trene med andre også - vi er en gruppe med flere og det er så koselig, jeg og min mamma trente sammen og skal gå der sammen - er koselig <3

I dag har jeg med Bibelen min på cafè, det er så godt og lese i Guds Ord. 


Jeg var oppe tidlig i dag for og komme meg på trening, jeg er ingen typisk morgenmenneske, så jeg fikk det litt travelt, så da ble det multitasking, mamma på tlf på høytaler, frokost mens man sminker seg, med det funket, jeg ble ferdig i tide.

Nå er planen og dra ut og handle for uken, og så skal jeg se film, en kristen film, jeg kommer tilbake til hvilken og hvordan den var litt senere. Ønsker dere en velsignet dag <3



Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...