tirsdag 14. juni 2016

Time-out


Dagens Bibelvers:

-- Derfor, om noen er i Kristus, da er han en ny skapning, det gamle er forbi, se, alt er blitt nytt. -- 2 Korinter 5:17

Hei kjære blogg lesere og riktig fin tirsdag til dere :-) I dag skal jeg og min kjære på sykkeltur, det gleder jeg meg til. Det er nydelig vær i dag sitter og koser meg med kaffe, og skriver todoliste for dagen, det er mye som skal gjøres, men det jeg føler er det viktigste for meg i dag er og kose meg, jeg trenger sånne dager - jeg tror vi alle trenger sånne dager. Jeg tenkte jeg skulle gjøre alt jeg har lyst til og gjøre i dag og jeg lengter så etter og lese - så i dag tenkte jeg og begynne på en ny bok. 

Det er viktig med litt time-out, med avslapping og ro. Jeg kjenner jeg gleder meg til sykkeltur i dag, jeg gleder meg til og komme meg litt ut, få nye inntrykk og skape nye minner. Om ikke alt for lenge drar vi på ferie til Stockholm, jeg gleder meg som en liten unge.

Ønsker dere en velsignet dag <3

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...