onsdag 1. juni 2016

1 juni




Hei kjære blogg lesere og riktig fin onsdag til dere :-) Det er onsdag - det er sommer og det er nydelig vær ute, 1 juni allerede, kan ikke tro at tiden går så fort. 

Sitter her og koser meg med kaffe, te og Guds Ord, jeg skal ut og sitte i solen, men først vil jeg oppdatere dere litt. I dag synes jeg det er en fin dag - jeg sov litt lenge i dag, eller vell veldig lenge sånn egentlig, men jeg tror jeg har behov for det, skylder ihvertfall på det.

Håper dere har det fint, i dag har jeg mye og gjøre, men jeg elsker det - og jeg elsker når det er sol og varmt og godt. Naturen - Guds skaperverk, været - det er så fint, nydelig er det <3

Ønsker dere en velsignet dag! Vi skrives mer senere <3

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...