onsdag 8. juni 2016

Kristen, men med samme hverdag som andre


Hei kjære blogg lesere og riktig fin onsdag til dere :-) I dag har dagen gått i ett, jeg startet dagen med og stå opp tidlig, min daglige bønnestund og lesning i Bibelen, jeg kokte meg kaffe, satte meg ned med den og jobbet med og få skrevet første innlegg for dagen, jeg besvarte mail og tok et par tlf, så måtte jeg oppdatere meg på nyhetene og planlegge dagens todoliste, scrollet litt nedover sosiale medier, før det var og ordne seg og pakke vesken, det var på tide og komme seg på bussen, for jeg skulle videre til en avtale. Jeg hadde god tid, sånn endelig, så musikk på ørene passet meg utmerket, og jeg tuslet rolig til buss stoppen og hørte på musikk, jeg gikk av bussen til avtalen som gikk veldig fint. Så var det og komme seg videre til Raufoss for og handle for uken, kiwien på Raufoss er ifølge oss den beste i nærområdet, et ærend ble også gjort på Raufoss, og så var det og komme seg hjem etter det og sette på litt kaffe, da jeg ikke drakk så mye i dag tidlig, jeg koser meg med en kopp nå og ser at klokken egentlig er for mange for meg til og drikke kaffe nå - men jeg slurper i meg resten, mens jeg blogger til dere, og håper jeg får sove, på tross av at jeg drikker kaffe litt for sent.

Jeg skulle egentlig tatt et par tlf til, og ser at det gikk litt i glemmeboken i dag - så jeg får ta de imorgen isteden. Jeg har en todo liste som venter på meg, og noe kan jeg stryke av allerede, jeg ser jeg har noen huske lapper, noe må noteres ned til imorgen, jeg rekker ikke over alt i dag - men det er egentlig helt ok.

Så skal jeg trene, og det tenkte jeg og gjøre om ikke alt for lenge. Så dette er ett innlegg som forklarer at selv om jeg er kristen, så har jeg på en måte samme hverdag som andre, jeg er et menneske som andre - dette har vært et etterspurt innlegg hvor jeg fortalte om dagen min :-)

Ønsker dere en velsignet tirsdag (jeg mener onsdag, dagene går litt i surr :-) )

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...