mandag 6. juni 2016

Oppdateringen dere lurer på



Jeg får ofte meldinger fra dere, både på min facebook side, på mail, på min private profil på facebook og andre sosiale medier,  da dere lurer på hvordan det går med meg, og at min historie hjelper dere, først vil jeg bare si tusen tusen takk! Det er rørende og lese at jeg hjelper flere av dere med min historie, flere av dere har også fortalt at nå tør dere og stå frem med deres historie, når dere leser hva jeg skriver, det er alt fra unge mennesker til litt eldre mennesker, dere forteller også deres historie, og jeg blir lei meg når jeg leser at flere av dere sliter også. Jeg ber for dere og har så lyst til og gi alle sammen en stor klem, jeg bryr meg og dere skal vite dere ikke er alene <3

Så nå tenkte jeg og komme med et hverdags innlegg igjen, som flere av dere har spurt om, jeg kommer til og komme med slike innlegg innemellom, dette er en blogg som handler om mye forskjellig. Det er ikke en tilfeldighet at bloggen heter Jesus 4 a Reason, det er et navn som følger min historie som Benedicte med en så sterk tro og en så stor kjærlighet til Jesus, Jesus som har reddet meg, som hjelper meg. Dette er like mye en hverdagsblogg samt jeg tar opp temaer, og deler diverse.

I det siste har jeg fått mange meldinger fra dere hvor dere lurer på hvordan det går med meg, så jeg tenkte jeg skulle skrive litt om det i dag. - Som jeg har blogget om tidligere så sliter jeg psykisk, og har vært inn og ut av sykehus, men nå i det siste har jeg hatt det så bra, hverdagen min har forandret seg totalt etter jeg fikk jobb, og jeg koser meg med hverdagen min hvor jeg har mye og gjøre. Jeg føler jeg har fått bønnesvar og takker alle som ber for meg, selvfølgelig er det dager jeg ikke har det like bra, men jeg tror vi alle har slike dager innemellom.

Nå skal jeg snart ut en tur, jeg skal rekke en avtale, ville uansett innom for og ønske dere en rikig fin mandag - tenk at det er ny uke allerede - tiden går og går, jeg har en uke med masse på planen, men hey nå må jeg stikke, vi blogges :-)

- GOD BLESS -


Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...