mandag 6. juni 2016

Et blandet innlegg

I går søndag kom titalls tusen ungdommer fra flere nasjoner til Jerusalem for og feire at Israels hovedstad har vært en forent by i 49 år. Forteller avisen Dagen. - Dere kan lese saken her - LINK - <-


Hei kjære blogg lesere :-) tenk at Jerusalem har vært en forent by i 49 år, jeg ville bare dele det med dere.

I dag begynner jeg på en ny bok i Bibelen, jeg ønsker og fordype meg i historien om Paulus, jeg synes det er så spennende og lese om Paulus og menigheten. Så i dag tenker jeg og starte med og lese mer om Paulus i Bibelen. Skal etterhvert fortelle litt om hvordan det går og hva jeg har lært.

Dagens Bibelvers:

- - Jeg lever ikke lenger selv, men Kristus lever i meg. Det liv jeg nå lever i kjødet, det lever jeg i troen på Guds Sønn, Han som elsket meg og ga seg selv for meg. -- Galaterne 2:20




Litt hverdag:

I dag våknet jeg tidlig, jeg hadde egentlig en avtale, og missforsto tiden, noe som var typisk, fikk heldigvis endret avtalen til onsdag isteden, da jeg har enda en avtale imorgen (den skal skrives ned som HUSK! :-) ) - heldigvis ordnet det seg, og jeg fikk både god tid og travel tid - jeg tok allikevel meg tid til en koselig frokost på terassen i sola med litt kaffe, mens jeg scrollet ned og oppdaterte meg på alle mine sosiale medier, svarte på kommentarer og svarte på mail, så var det på tide med jobb, jobben krever en hel del planlegging - men så gøy. Jeg sitter fortsatt og jobber - og todo - listen min for dagen er full, men jeg elsker det og har fått streket over mange punkter allerede - middagen skal lages snart, og jeg må planlegge uken - jeg skal trene i dag, ukens første økt skal fullføres, jeg er opptatt av sunnhet og trening, så jeg tenker og starte med det snart - pluss at jeg planlegger et utfyllende innlegg om dette om ikke alt for lenge, det sosiale skal også skje i dag - vi er bedt til svigers og det blir koselig - som alltid.

Husarbeid står på planen, samt at jeg må planlegge uken så alle avtaler går i boks, så jeg ikke glemmer noen :-) jeg er i topp form i dag, glad og har det bra.

- Jesus er med som alltid, bønnestunden min skjer hver morgen, samt litt lesing i Bibelen, på den måten, når jeg gjør det, føler jeg at jeg starter dagen bra. Da jeg begynte med det, etter det, så har jeg følt meg mye lettere  og jeg føler det påvirker hele dagen min positivt - absulutt og anbefale.

les gjerne artikkelen om Jerusalem fra avisen dagen jeg linket til over her, ønsker dere en velsignet dag - en fin uke, også håper jeg dere har fått en bra start på dagen, da den begynte i dag - hvis ikke er det ikke for sent :-)

- GOD BLESS <3 -




Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...