torsdag 30. juni 2016

La oss fokusere på det positive



Jeg skal ærlig innrømme at det er tungt og se all terroren som er i verden, at IS ødelegger så mye som de gjør - det er grusomt, men de ønsker og spre frykt, la oss svare med Bønn, la oss svare med Jesus <3 Og la oss fokusere på det positive - det er ikke lett, jeg kjenner det gjør vondt, virkelig vondt og se nyheter, lese nyheter, i dag til og med måtte jeg skjerme meg, det har vært for mye og følge minutt for minutt, jeg synes det har vært så mye fælt nå over en periode og man hører stadig noe om det, hvor skal dette ende? når skal det ende? det er grusomt alt sammen, men dere lurer sikkert hvorfor jeg ikke har skrevet noe før nå - grunnen er den at jeg prøver selv og tenke positivt, jeg prøver selv og grave frem alt det positive, og det gjør vondt og måtte skjerme seg litt, men det er så viktig, det er så viktig og fokusere på det positive. Jeg måtte gå et par runder med meg selv i dag, hvorfor er denne verden slik? Men så kom jeg frem til at det er mest godt i denne verden, for godheten overvinner alt, ikke la det onde ødelegge, Jesus er godheten, og ikke grav deg ned i elendigheten, men løft deg opp og takk Jesus - be , ja det får jeg ikke sagt godt nok, jeg er ikke så flink som jeg burde være, men jeg prøver og jeg kjenner det er godt når jeg starter dagen med bønn og Guds Ord.

Anbefaler dere og gjøre det samme :-) så litt om dagen min, som har bestått av trening i Guds skaperverk - naturen, åååh den er så fin <3 jeg har gått tur med min kjære, noe jeg gjør hver dag og det betyr så mye, så har jeg pakket, vasket, ryddet - hvor bra er det ikke med strøken leilighet når vi kommer hjem igjen?

For imorgen dere, imorgen reiser vi til Stockholm - i BIL! Åh det blir en lang med koselig tur :-) jeg gleder meg, jeg kjenner jeg gleder meg masse.

Mobilen min er knust og klikket, det var surt, jeg er nemlig helt avhengig av den, så jeg syntes det var kjipt når det skjer like før vi drar, men hey ikke verdens undergang heller, før i tiden hadde man ikke mobil og man hadde det jo så fint :-) men det er disse sosiale mediene da, men pcen blir ihvertfall med, og system kamera mitt. Så mange bilder blir tatt, og jeg gleder meg så til og reise.

Vi blogges <3

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...