onsdag 29. juni 2016

Takknemlig

Dagens Bibelvers:

-- La oss holde urokkelig fast ved bekjennelsen av vårt håp, for Han er trofast som ga løftet. -- Hebreerne 10:23




Hei kjære blogg lesere :-) i går fikk jeg oppleve nok en gang at Gud er god, og at Han bestandig sørger for oss, jeg var redd, og ba og ba, Bønnesvar fikk jeg, takk til alle som sto med meg i bønn <3 jeg føler meg så takknemlig!

På fredag reiser jeg til Stockholm sammen med Hans Olav og to venner, jeg gleder meg så masse og har allerede begynt og pakke så smått, jeg kjenner jeg gleder meg over hverdagen, jeg føler meg så takknemlig i dag.

Livet på jorda er ikke alltid lett, men Jesus er hos oss alltid, og Han passer på oss og hjelper oss, Han sørger for oss til en hver tid. Jeg kjenner på viktigheten med bønn, bønn er noe stort, noe som er så viktig. Jeg kjenner virkelig på at War room ga inntrykk på meg, jeg glemmer nok ikke den filmen med det første.

I går blogget jeg ikke noe og beklager dette. Men i stockholm dere blir det masse blogging, jeg kjenner virkelig på at jeg gleder meg, det skal bli så fint med en ferie, så bloggen min blir med, Guds Ord blir selvsagt med og det skal bli så koselig og komme til en storby, få nye fine inntrykk og oppleve mye fint og det Stockholm har og by på, vi blir og bo på hotell noen dager åååh som jeg gleder meg!

Det er viktig og ta frem de små øyeblikkene, de store øyeblikkene, tenke på de, være takknemlig og takke Jesus, for Jesus har all ære, Jesus er så god.

Så all takk til Jesus for livet, for kjærligheten, for alt det fine, ååh så takknemlig jeg er i dag - ønsker dere en velsignet dag <3

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...