mandag 27. juni 2016

Hebreerne


Hei kjære blogg lesere og riktig god morgen :-) Jeg sto opp tidlig i dag, ihvertfall til meg og være, jeg var oppe klokken 09.00, og det har vært så godt og stå opp tidlig og føle at jeg har mer ut av dagen.

Og starte dagen med og lese i Guds Ord og be, så føler jeg at det forandrer meg, det er det fineste jeg gjør som en start på dagen, og jeg håper jeg kan gjøre dette hver dag, for det gjør noe med meg, jeg føler jeg får et godt grunnlag for dagen.

Jeg begynte på Hebreerne i dag og jeg må bare si at der sto det mye fint. Deler noen vers med dere for dagen.

-- Derfor måtte Han bli gjort lik sine søsken i alle ting, for at Han kunne være en barmhjertig og trofast Øversteprest i alt som angår forholdet til Gud, slik at Han kunne gjøre soning for folkets syndet. -- Hebreerne 2:17

-- Men vi ser Jesus. Han som ble gjort lite ringere enn englene, for at Han skulle lide døden, kronet med herlighet og ære, for at Han, ved Guds nåde, skulle smake døden for alle. -- Hebreerne 2:9

-- Og <<Du, Herre, i begynnelsen la Du jordens grunnvoll, og himlene er et verk av Dine hender. -- Hebreerne 1:10

-- Gud ga jo også vitnesbyrd både med tegn og under, med forskjellige kraftige undergjerninger og Den Hellige Ånds gaver, etter Sin egen vilje. -- Hebreerne 2:4

******

Det er så godt og kunne lese i Guds Ord, det er så godt og starte dagen på denne måten, jeg koser meg og er glad for at jeg sto opp tidlig i dag, denne morgenstunden er gull vært, for jeg føler at jeg da har tid til og gjøre mye.

Jeg anbefaler alle og starte dagen med Bibelen og Bønn, det gir en så god styrke for dagen, og en fred og godhet.

Jeg har skrevet todo liste for dagen, jeg har kost meg med en lang frokost, og har snart drukket hele tre kopper kaffe, jeg tenkte og sette på litt lovsang, og jeg tenkte og lese en bok, rett og slett ha en rolig morgen, før jeg starter med dagens plikter.

Ønsker dere en velsignet mandag <3


Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...