fredag 17. juni 2016

Beklager



Hei kjære blogg lesere! Jeg beklager min dårlige blogging den siste tiden, jeg er fullstendig utmattet, jeg er sliten, og har lite energi - jeg har vært stresset lenge og plutselig sa kroppen stopp og jeg ville bare sove. Jeg håper jeg er tilbake nå, det har vært et slit og komme opp om morningen, det har vært et slit og holde seg våken og kjempe seg igjennom dagen. Men jeg har det fint, føler meg bare alt for sliten, og orker svært lite om dagen, derfor har jeg måtte trekke meg litt unna bloggen og jeg beklager det.

Men jeg skal prøve mitt beste og blogge bra igjen fremover. Jeg har mye fint og se frem imot, Stockholm turen er like rundt hjørnet og jeg kjenner jeg gleder meg masse, mye fint som skjer nå i sommer og jeg må le litt av meg selv, i have a coffecion to make. (hjelp så dårlig jeg er i engelsk.) - Jeg kan ikke og kle meg, jeg føler det er vanskelig og sette sammen klær og kombinasjoner, det ender alltid opp med noe rart, jeg burde kunne det, jeg er jente og jeg nærmer meg 30. Så da må jeg gå drastisk til verks, så når det store sommer salget er, så ble det da noe nytt, det er jo så billig. Jeg håper jeg kan se ut som ei i min alder og ikke noen yngre, dette ble med meg hjem:


Ønsker dere en fin dag <3



Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...