fredag 24. juni 2016

War Room



En av mine favoritt scener fra War Room.

*****************

I går fikk jeg endelig sett filmen War Room, denne filmen har jeg hatt lyst til og se lenge, så i går kom vi sammen og så filmen - det var så koselig, jeg likte filmen så godt og kjenner på i dag at jeg må bli flinkere til og be, jeg kjenner så på det i dag at det er noe jeg har lyst til og gjøre, for jeg har så stor tro på bønn, og det er så viktig, det er det sterkeste våpenet vi har.

Dette var virkelig en fin film jeg anbefaler på det varmeste, jeg blir og se den flere ganger, for denne filmen har et så viktig budskap og jeg er veldig glad for at den viste på flere kinoer i Norge, bare synd den ikke viste på alle, deriblant Gjøvik. Det finnes en rekke fine kristne filmer, og jeg har så lyst til og se mange av de. Denne filmen gjorde noe med meg, og det tror jeg den gjorde med flere også.

Bønn er så viktig, og jeg tror på at vi må be mer alle sammen. War Room er blant mine favoritt filmer nå, og jeg kjenner så  på det her med og be i dag, så det har jeg så lyst til og gjøre, fordi jeg har tid til alt mulig annet, da må jeg også ha tid til og be, og mye av det jeg gjør trenger jeg egentlig ikke gjøre, jeg vil søke Herren først og jeg ønsker og be, bruke masse tid med Jesus, jeg ønsker og slite ut en Bibel ordentlig, fordi jeg har virkelig brukt den, jeg har virkelig lest og studert den. Det er mitt mål, og rett og slett slite ut en Bibel.

Jeg ønsker dere en velsignet dag, planen for dagen er mange, deriblant  Bønn, lese og lese og lese i Guds Ord - bare fordi jeg virkelig så inderlig ønsker det og trenger det, rydde - ja fordi jeg må, selv om det er kjedelig - men det er en del av livet, en del av hverdagen - noe som må gjøres, og det er jo så godt etterpå - jeg skal gå tur, ikke alene, men med min kjære mann, det er noe nytt vi har begynt med sammen, gå tur i all  slags vær, det er virkelig koselig og noe jeg verdsetter så høyt. Det er noe som betyr mye for meg. Så skal vi på nattåpent sammen med en kjempe god venn, og kose oss masse. Kvelden blir det film og koselige samtaler - jeg ser frem imot denne dagen.

Jeg synes hverdagen min endelig har falt på plass, det er masse som skjer, rutiner som har falt på plass, jeg gjør så mye koselig og jeg stor trives med hvordan ting er nå, jeg gleder meg til hver dag jeg skal stå opp, jeg gleder meg over hverdagen og jeg har det så bra, jeg takker Jesus, for Jesus hjelper meg, jeg kunne ikke bedt om en bedre hverdag, jeg koser meg med treningen, nå har jeg jo begynt og trene på treningsstudio også, i tillegg til hjemmetrening - det er noe som jeg finner glede i, noe som gjør godt for meg, og jeg er så glad for at jeg har funnet gleden i trening.

Men nå har jeg mye jeg må gjøre og fortsette med, denne dagen er fin, selv om været ikke helt er med, det regner - noe som må til en gang i blant også, men det ødelegger ikke dagen, fordi den er så fin som den er, og det er koselig og sitte inne og se at det regner, det er lunt og godt.

Ha en fin dag alle sammen og Gud velsigne dere masse <3

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...