onsdag 22. juni 2016

Jeg er tilbake




Hei alle sammen :-) Jeg har hatt en lang blogg pause, men nå er jeg tilbake, mer motivert enn før, med nytt design, med nytt mot og en stykk glad meg, vil jeg ta dere med videre på min reise, min reise med Jesus, min klippe, min styrke.

Så hva skjedde sånn egentlig, jeg har vært sliten, er det egentlig lov og si man er sliten?

Jeg bruker denne


I stille Bønn bruker jeg denne.

Det er litt rart og være tilbake, men jeg kjenner at jeg har lengtet sånn etter og blogge og at jeg trives så godt med det, skal bli godt og få skrevet igjen.

Jeg har et par innlegg på lur, men først ville jeg egentlig bare blogge dette innlegget for og si hei igjen, føles som jeg ikke har snakket med dere på en evighet. Godt og være tilbake.

Ønsker dere en velsignet dag :-) <3




Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...