onsdag 15. juni 2016

Innedag


Hei kjære blogg lesere og riktig fin onsdag til dere :-) 

Har sittet lenge og lurt på hva jeg skal blogge om i dag, har sikkelig skrivesperre - så da tenkte jeg egentlig bare og skrive litt om dagen min i dag. Dagen startet med kaffe og en stykk trøtt meg, så har jeg stått på og gjort husarbeid i dag, med noen små pauser, for sannheten er at noen ganger må det gjøres også. I dag blir det en innedag, det står film på planen, og jeg tenkte og strøkne hele leiligheten, ta litt oppryddning i skap og skuffer. Den minimalistiske meg skriker etter og få det litt mer minimalistisk her.

Så skal youtube utforskes, rett og slett en evighet siden jeg har sett youtube videoer og ikke minst siden jeg har lest blogger, åh jeg har så mye og ta igjen og jeg bare gleder meg til og sette i gang, det skal leses i dag, jeg har et uåpnet blad jeg abbonerer på OG jeg har trent i dag, jeg har gått en tur i raskt tempo, innetreningen skal gjøres litt senere i dag. Frokosten ble inntatt alt for sent, jeg er på ingen måte et frokost menneske, så det kan jeg ikke helt skryte av.

Det regner i dag, så innedag passer meg utmerket, da føler jeg at jeg kan gjøre alt dette med god samvittighet.

Ville uansett bare innom for og ønske dere en fin og velsignet dag <3

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...