torsdag 9. juni 2016

Effektiv dag


Hei kjære blogg lesere :-) Husker dere forrige innlegg om at jeg starter ett nytt og bedre liv, vell jeg har meldt meg på et kurs på treningsstudio med veiledning, gruppetimer, og jeg skal når jeg begynner der, begynne med kostholdskurs. Så det er i gang og i dag har jeg hatt en lang treningsøkt hjemme, vi snakker og gå tur i raskt tempo, vi snakker styrke på matte inne og det har vært en effektiv dag, på tross av at jeg egentlig forsov meg i dag - jeg har kommet så langt med todo listen min allerede og har fått unnagjort det aller meste - jeg er fornøyd!

Så tenkte jeg og fortelle at jeg er godt i gang med og lese om Paulus og menigheten, åh det er så spennende, hvem har sagt at Bibelen er kjedelig? - det er så mye spennende og lese der og det er så mye trøst, styrke, glede - at jeg har ikke ord!

Så nå er jeg sliten etter den nokså sliksomme med gode treningsøkten - så jeg koser meg med en te-kopp, jeg er fornøyd med dagens innsats - er det egentlig lov og si det? - vell jeg sier det, for det :-)

Nå er det bare og slappe av en stund, før jeg setter i gang igjen med todo-listen min. Håper dere har det bra :-) 

Ønsker dere en velsignet og fortsatt fin torsdag, imorgen er det helg igjen, føler ukene bare flyr av sted , hjelpes. :-) ha en fin dag da dere!


Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...