onsdag 1. juni 2016

Min drøm, mitt håp, virkelighet


- Så dere lurer sikkert på hvorfor reklamen dukket opp på bloggen, vell la meg forklare -

Så endelig, etter mye slit, jobbing - jeg klarte det, jeg fikk det til - drømmen min om og bli en blogger som jobb, er endelig fakta. 

Jeg har vært syk i mange år, jeg ble innlagt som 17 åring og har vært inn og ut av sykehus. Nå nærmer jeg meg 30, det har vært ordentlig vanskelig, jeg har gått igjennom mye - jeg hadde ingen håp, jeg hadde en drøm, men den var så fjern, så uvirkelig - det var rett og slett og ha en jobb, noe som er en selvfølge for de aller fleste. Jeg trodde jeg måtte bare være den syke, men nå føler jeg at jeg endelig kan bidra med noe i samfunnet jeg også, iherdig jobbing, mange tårer og mye frustrasjon - jeg klarte det! Jaaa jeg klarte det

Jeg har blitt nett hetset, truet - det har vært vanskelig, svært vanskelig, nå kan jeg si jeg klarte det!

Jeg er så takknemlig, dette betyr så mye for meg, men en ting er sikkert - det skal ikke gå ut over bloggen, dette blir bare positivt, jeg skal jobbe hardt for og få til bloggen, og gjøre alt jeg kan for og blogge bra :-) jeg håper dere vil følge meg videre, dette er min drøm, jeg har i mange år virkelig ønsket og være en blogger - jeg lever for Jesus, for meg er det naturlig og blogge om nettopp Jesus, men også min hverdag, for min hverdag består av Jesus, men jeg har også lyst til og gi dere et innblikk i min hverdag som Benedicte, som har vært igjennom mye vondt, men som har kjempet hardt for og komme meg igjennom det, som sliter fortsatt i perioder - men som ALDRI gir opp, for Jesus er livet mitt - Jesus er alt for meg - og jeg er kristen, men også en vanlig person - som liker veldig mye forskjellig, som ønsker og vitne om Jesus, alt Han har gjort i livet mitt og fremdeles gjør <3

Livet mitt handler om Jesus, jeg vet veldig mange kristne sliter - dere skal vite dere ikke er alene - jeg ønsker og være her for dere, hjelpe dere så godt jeg kan - fortelle min historie. Jeg har kjempet så for denne dagen, og den er veldig stor for meg, det betyr så utrolig mye for meg, og jeg skal yte mitt aller beste - jeg kan endelig si jeg klarte det, etter mye mye mye jobbing, i flere år. 

Det har virkelig ikke vært lett, jeg vet vi kristne må av og til og gå igjennom vonde ting, det er det som er -  er at det ikke alltid er så lett og være kristen - troen min holder jeg fast ved, jeg griper tak i korset - jeg har ligget i sykehus sengen - ikke klart annet enn og lese noen få setninger i Bibelen, men jeg vet så godt at hadde det ikke vært for Jesus - så hadde jeg ikke vært her i dag - så jeg er så takknemlig for Jesus, ikke bare for meg selv, men også for andre, nettopp fordi Jesus gjør under i mange sitt liv <3

Så denne dagen i dag feires, for meg selv, fordi jeg er så glad og takknemlig - takk kjære lesere for alle fine ord - for alt det fine dere sier og skriver til meg, for alle oppmuntrende ord <3 jeg har blitt så glad i mange av dere - og fått vennskap hos flere av dere - det er så godt og tenke på <3

Ønsker dere en velsignet dag <3

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...