tirsdag 7. juni 2016

På cafè




Hei kjære blogg lesere :-) her kommer et lite hverdags innlegg fra meg, sitter og koser meg på cafè og jobber, noen ganger er det godt og ha med seg jobben ut, få litt nye inntrykk. Har med Det nye testamente og Salmenes bok, denne har jeg alltid i vesken min, et lite vitnespyrd og ha den liggende på bordet her også, så andre mennesker får og se, samtidig som jeg blar i den og leser litt selv også. 

Dagen i dag er så fin, jeg har hatt en avtale, en koselig avtale på cafè, og nå sitter jeg igjen her og jobber, men skal straks av gårde og run some ærender, det er alltids noe og gjøre og i kveld får vi besøk - så koselig det blir. Før den tid håper jeg på og bli ferdig med todo.-listen min for dagen. Håper dere har det fint, været er jo helt fantastisk om dagen, vi er i en fin tid av året. og det er så koselig :-)

Jeg stor-trives med hverdagen min om dagen og jeg har det så bra, jeg koser meg virkelig og er så takknemlig for at det går så bra med meg som det gjør - jeg føler det ikke er en selvfølge og jeg takker Jesus for dagene mine.

Ønsker dere en velsignet tirsdag <3


Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...