lørdag 18. juni 2016

Også var det enda en dag



Det er nok en dag, det er lørdag. Jeg gledet meg til denne dagen, og den ble ikke som jeg hadde tenkt, vell la meg forklare. Jeg sto opp med feil ben, jeg hadde sett for meg en tidlig dag, en dag som var så positivt, isteden våkner jeg så alt for sent, jeg er deprimert og har angst, vell ikke så ille, men ille nok. Men thats life - noen ganger er det ikke så enkelt. Men jeg bestemte meg for og snu om dagen til noe positivt, selv om husarbeid står på planen, og det er verdens kjedeligste ting - så vil jeg ha en fin dag og den eneste som kan endre innstilling er meg selv. Så det var der det startet, alt sammen. Jeg bladde opp Bibelen min, for alltid når jeg er litt nefor, så finner jeg noen Bibelvers, og det hjelper, så jeg bestemte meg for og begynne på en ny bok - for at jeg skal huske det jeg leser og kan grunne på det, så må jeg lese kort - så jeg leste bare et kapittel, men det var nok følte jeg til og starte - den nokså sene dagen. Jeg slo opp i Hebreerne. Jeg gleder meg til og fortsette og lese - for det gjorde noe med innstillingen min for dagen.

Jeg slurpet i meg mer kaffe, hva er det med meg og kaffe? - jeg mener det, men det er noe med og ta vare på små hverdagslige øyeblikk.  Så da fikk jeg endret min innstilling, lagde meg sitronvann (seriøst har dere lest hvor mange fordeler sitronvann gir? - dere bare må google det, jeg lover at dere får dere en positiv overraskelse, og drikker dette hver dag fremover :-) )

Så da var den sene dagen i gang, husarbeid på planen - men vet dere, det er fullstendig ok. Alt kan endres, vell nesten, men mye kan endres med rett innstilling- Ønsker dere en velsignet lørdag.

Hey jeg glemte og dele gårsdagens innlegg på facebook, bla dere lengre ned om dere ønsker og lese det :-)

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...