lørdag 4. juni 2016

Kristen hip hop @ LECRAE



Hei kjære blogg lesere og riktig fin lørdag til dere :-) - jeg starter denne blogg dagen med og dele en låt med dere - Kristen hip hop, jeg kom over musikken til Lecrae i går etter og ha søkt på nettet etter kristen musikk, jeg elsker hip hop og kristne tekster og sanger med et viktig budskap, synes jeg er viktig.

Jeg har allerede lagt Lecrae i spillelisten min på tidal og håper sangene faller i like god smak hos dere.

Kristen hip hop er stort i USA nå, jeg elsker og finne ny musikk, og da spesielt kristen musikk. Hvis dere har noe tips til kristen musikk - ikke nøl med og kommentere på min facebook side - Jesus 4 a Reason.

Håper alt står bra til med dere - tusen takk for all fin tilbakemelding i det siste, alle fine kommentarer og samtaler på chatten og face-to-face , det betyr så mye.

Ønsker dere en velsignet lørdag <3

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...