lørdag 11. juni 2016

- Syk blogger -


Hei kjære blogg lesere ! Og riktig fin lørdag til dere :-) etter jeg sydde fire sting i går som er sårt og vondt, har jeg også fått en bettenelse i kroppen, så beklager mitt blogg fravær, jeg håper det går fort over sånn at jeg kan komme inn i blogg rutinene igjen :-) 

Jeg elsker og blogge og ser på det som noe stort, det er noe som betyr mye for meg og som gjør meg glad!

I dag er planene og bli fort frisk og gjøre ting som er oppmuntrende, ligger under pledd med kaffe i koppen og blogger til dere. Håper dere har det fint :-)

Noen få ord fra meg i dag - jeg håper at jeg får til og blogge litt senere også.

Ønsker dere en velsignet lørdag  :-)


Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...