torsdag 6. april 2017

Graditude - Anbefaling av app

Hei kjære blogg lesere :-) Jeg ønsker i dag og anbefale en app til dere som heter Grid Diary, den har hjulpet meg veldig i dag, jeg skal vise dere hvordan en tom dag ser ut, for i dag har jeg skrevet mye i den, og det vil jeg holde litt for meg selv :-) men slik ser en tom dag ut, også fyller dere ut det dere selv ønsker og dere kan sette på påminnelse så appen minner dere på og skrive hver dag :-)


Appen er kjempe fin og jeg har satt på påminnelse, og jeg er spent på hvordan den kan forandre hverdagen min fremover, jeg kommer til og oppdatere dere på området etterhvert.

Jeg har stor tro på at det og være takknemlig og få det ned på enten papir eller på en app er viktig. Fint og se tilbake på også. 

Dagen min i dag startet med mye angst og depresjoner, men nå begynner det og bli litt bedre, jeg har en annen innstilling og jeg tror det er veldig viktig, jeg har bakt og overrasket min kjære med sitron muffins fra bunnen av når han kom hjem fra jobb, sånne ting synes jeg er koselig.

Det er godt og være tilbake på blogg fronten og jeg håper dere har det bra :-) ville bare stikke innom for og anbefale denne appen til dere, ønsker dere en velsignet dag <3


Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...