torsdag 20. april 2017

@ Personlig

-- Herre, Din er storheten og makten og æren og herligheten og høyheten, ja, alt i himmelen og på jorden! Herre, Ditt er riket, og Du er opphøyet over alt og har alt i Din makt. -- 1.Krønikerbok 29:11






Smerte - psykisk smerte - smerte - fysisk smerte - panikk - angst - sosial angst - panikk angst - redsel - døds angst - det er der til en hver tid, noen ganger kommer det snikende, andre ganger kommer det helt plutselig, jeg kan tro jeg har det bra og være glad - og så stivner jeg fullstendig, jeg får ikke rørt meg, jeg tør ikke, jeg får det ikke til, jeg får ikke ut et eneste ord, det svartner fullstendig og jeg knekker sammen, jeg møter veggen og så er jeg glad igjen, for ja jeg er lykkelig og ja jeg er glad, og ja jeg har angst - og det er vell slik det er, det kommer til og svinge, slik er livet og kanskje muligens vil det gå i perioder resten av livet, men jeg gir på ingen måte opp og ja jeg tror på Helbredelse, og ja jeg tror på at jeg har blitt Helbredet på mange områder, men ikke helt, men det går bra, for jeg har det mye bedre enn før, det er bare at det er ting jeg sliter med nå også, og jeg vet så mange andre kristne sliter også, derfor velger jeg og være åpen om det, for jeg får daglig mail og meldinger og jeg ønsker så gjerne og hjelpe, jeg ber for dere alle og har så vondt av at andre sliter også.

Men som sagt jeg har det bedre enn før, men det er noen ting som henger igjen og er vanskelig og bli kvitt, men jeg tror fortsatt på En Helbredende Far, og jeg klamrer meg fast til Korset og gir aldri slipp og jeg fortsetter og be, og om jeg ikke blir helt helbredet, så vet jeg at det vil komme gode perioder også, nå er jeg bare veldig sliten, men det ordner seg, det ordner seg alltid - og ja jeg pusher meg hver eneste dag og dette vet jeg at jeg klarer sammen med Jesus <3

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...