lørdag 8. april 2017

Lørdag 

Hei kjære blogg lesere og riktig fin lørdag til dere :-) kommer et lite innlegg nå, for vi skal om ikke alt for lenge i bursdagsselskap - vi gleder oss :-)

Håper dere har det bra :-) tusen hjertelig takk for alle de fine meldingene jeg har fått i det siste, det har tikket inn 200 meldinger og jeg blir såå rørt, det er så koselig når folk sender meg meldinger, jeg har fått flere bekjentskaper den siste tiden og det betyr såå mye for meg :-) jeg blir så glad jeg da ! Dere er så snille og jeg føler meg så takknemlig :-)

Jeg har litt planer i påsken og gleder meg masse, det blir påskelam også, så det skal bli så godt, tradisjon hos mamma og pappa 1.påskedag :-) imorgen er det Palmesøndag - og jeg kjenner meg så evig takknemlig <3

Denne påsken skal bli så fin, og jeg skal virkelig verdsette påskebudskapet denne påsken, jeg skal virkelig bruke masse tid med Jesus <3

Jeg har veldig lyst til og få til og dra på Gudstjeneste og oppleve nattverden, så jeg håper virkelig jeg får til det, det for meg er veldig stort <3

Jeg ser frem imot seminaret jeg har meldt meg på, jeg gleder meg veldig. Håper dere har en fin dag! Det skjer positive ting med meg om dagen og jeg gleder meg til og ta dere med på reisen, men nå må jeg få ordnet meg klar snart, men først en kaffekopp :-) så er det rett i bursdag og det blir super-hyggelig!

Ønsker dere Guds rike velsignelse <3

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...