mandag 3. april 2017

Mandag - ny uke, nye muligheter

Dere vet de dagene man planlegger til hver minste datalj om hvordan dagen skal bli, også våkner man også er dagen helt annerledes og man ender opp med og gjøre andre ting enn det man egentlig hadde tenkt. Vell slik er min mandag i dag. I går satt jeg og planla alt jeg skulle gjøre i dag, todoliste som ikke lignet noe annet jeg har gjort tidligere, jeg skulle gjøre så mye i dag, men endte opp med og nesten ikke gjøre noe av det, men det som er greia er at man egentlig ikke får planlagt en dag 100 prosent, for man får ikke planlagt dags formen. Og hvis man følger Guds Ord så står det at ingen vet hva som vil skje neste dag, og det er egentlig veldig fint - jeg vil nemlig ikke vite hva morgendagen bringer :-)

Men dagen er fin for det, og jeg har fått gjort en del da, og skal snart sette i gang og bake, noe jeg egentlig skulle gjøre i går, men så blir det i dag istedenfor :-) jeg gleder meg til og starte, for jeg elsker og bake. Nå drikker jeg koffeinfri kaffe, jeg har kuttet ned på koffeinet og erstatter resten av kaffen med koffeinfri og det funker kjempe bra :-)

Ønsker dere en velsignet dag - jeg skal sette meg ned og planlegge neste blogg innlegg snart, kos dere i dag også håper jeg dagen deres er fin :-)

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...