torsdag 20. april 2017

Cafè tur med mamma og pappa

-- Mine øyne er alltid vendt til Herren, for Han drar mine føtter ut av garnet. -- Salme 25:15



- Cafè tur med mamma og pappa i går -


- En tlf samtale med min beste venn i går -

********

Hei kjære blogg lesere og riktig fin torsdag til dere :-) i går kom mamma og pappa og hentet meg og vi dro på cafè sammen, jeg trengte en tur ut og det var så koselig! Det er viktig og ta vare på familie og familien min betyr så mye for meg og jeg er så glad i deg <3 ser opp til de og de er store forbilder for meg, jeg kan takke mamma og pappa for at jeg er kristen, fordi jeg er vokst opp i en kristen familie og har hatt en så fin oppvekst hvor jeg har lært så mye om Jesus, om det er noe jeg lurer på angående Bibelen f.eks, så spør jeg alltid pappa, som er pastor. Jeg er velsignet og veldig heldig som har en så fin familie <3

I går og i dag har vært noen vanskelig og tøffe dager, så det er godt og ha de nærmeste og snakke med som forstår så mye og alltid kommer med gode råd - det betyr så mye <3

Jeg tenkte og prøve og blogge litt fremover, jeg har noen planer for bloggen, men må ta det litt etter helsa, da jeg sliter både fysisk og psykisk, takk for at dere forstår, jeg skal prøve alt jeg kan og få blogget, jeg ber til Jesus hver dag og er så takknemlig og stolt over og ha den troen jeg har.

Når personlige ord fra meg på en torsdag - ønsker dere en velsignet dag <3




Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...