torsdag 6. april 2017

Torsdag - Personlig innlegg 

Hei kjære blogg lesere og riktig fin torsdag til dere :-) <3 

Dagens Bibelvers som passer meg kjempe fint i dag:

-- Mine øyne er alltid vendt til Herren, for Han drar mine føtter ut av garnet. -- Salme 25:15

*********

Det er tungt noen ganger, det er tøft noen ganger, men jeg vet at Jesus alltid er her og passer på meg og viser Sin kjærlighet <3 Jeg har lite energi om dagen, derfor blir det lite blogging, men jeg håper jeg kan få tilbake energien etterhvert, jeg hviler i Herrens hender.

Noen ganger er livet tøft, men jeg vet jeg kommer igjennom det her.

-- Herren er nær hos alle dem som kaller på Ham, hos alle som kaller på Ham i sannhet. Herren vil oppfylle de Gudfrykteliges lengsel, Han hører deres rop og frelser dem. -- Salme 145:18-19

-- Jeg elsker Herren, for Han hører min røst, mine inderlige bønner. For Han har vendt øret til meg, og alle mine dager vil jeg påkalle Ham. -- Salme 116:1-2

*******

Hver dag finner jeg noen fine trøstende og oppmuntrende vers i Guds Ord, når jeg ikke er i form er det ikke alltid lett og lese mye, men jeg vet at Jesus forstår, så om jeg bare leser noen vers, så vet jeg at det er godt for meg, og jeg trenger det.

Jeg er nok i en litt dårlig periode igjen, men disse periodene kommer og går og det er ikke sikkert det varer så lenge, uansett så vet jeg at det alltids vil komme gode perioder også, sånn er det og ha en sykdom - og det går greit, fordi jeg gleder meg til den gode perioden og jeg er så takknemlig fordi jeg har så mange gode perioder også, sånn var det nemlig ikke før, da var jeg konstant psykisk syk fra jeg var 17 år, til år 2011, det var sist jeg var innlagt, nå er jeg 30 år. Og har ikke vært innlagt siden 2011, inn og ut av sykehus har jeg vært fra jeg var 17 til år 2011. Jeg er veldig takknemlig for de gode periodene mine, legene sa at jeg kom til og måtte inn og ut av sykehus resten av livet. De hadde ingen tro på meg, men det bestemte jeg meg for at nei det skal ikke skje, og jeg har jobbet så mye med psyken min, men jeg hadde ikke klart det uten Jesus <3 Så Jesus er min styrke <3

Men jeg skal ikke klage, ikke i det hele tatt, fordi som jeg skrev så er jeg så utrolig takknemlig for de gode periodene mine, som det er så mange av, og når de dårlige periodene kommer, varer de heldigvis ikke så lenge lengre. Takk Jesus.

Men jeg skal få denne dagen fin, selv om jeg ikke har det helt bra :-) ønsker dere en velsignet dag <3 


Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...