søndag 23. april 2017

Søndag - Hviledagen


-- Men dere kjære: Oppbygg dere på deres høyhellige tro, be i Den Hellige Ånd, og hold dere slik i Guds kjærlighet, mens dere venter på vår Herre Jesu Kristi miskunn til evig liv. -- Judas 1:20-21

*******

Hei kjære blogg lesere og riktig fin og velsignet søndag til dere :-) <3 I det siste har jeg gjort veldig mye og det har vært veldig travelt, så i dag tenkte jeg og rett og slett og ha en hviledag - for søndag er hviledagen, så jeg skal bare gjøre ting jeg har lyst til og gjøre, jeg skal lese og jeg skal fordype meg i Guds Ord, jeg skal trene, slappe av og se serier, jeg skal bare gjøre koselige ting i dag jeg, drikke x-anntall kaffekopper og te-kopper. ÅÅh jeg gleder meg så til og bruke tiden på bare koselige ting i dag - jeg skal ha youtube maratonn og jeg skal se og høre på prekener. gjøre notater og lage meg en Bønnebok. Dette blir en fin dag - jeg bare vet det <3 Jeg skal hente inn energi til den kommende uken og jeg skal nyte at det er søndag.

Jeg ønsker dere en velsignet dag <3 

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...