lørdag 1. april 2017

@Mobilblogg


Hei kjære blogg lesere :-) jeg befinner meg nå hos svigers, men hadde lyst til og komme med en liten oppdatering til dere, jeg har sittet en stund på gulvet og snakket med Theodor , svoger katt. Jeg er såå glad i dyr og Theodor har en så stor og fin personlighet. 

Jeg tenkte jeg skulle komme med litt oppdateringer innimellom, mobilblogge litt til dere. Håper dere synes det er fint. Jeg skal fokusere litt på bloggen fremover :-) Og jeg skal komme inn i gode rutiner og skrive Bibelstudie innlegg , jeg har mange planer for bloggen og gleder meg til og sette i gang. 

I dag har vært en så fin dag og jeg er såå takknemlig for at det går så bra om dagen og at Jesus alltid passer på oss mennesker og sørger for oss. 

Jeg gleder meg til en ny dag imorgen. Jeg gleder meg alltid til og stå opp. Og søndager er alltid noe jeg bruker tid på for den kommende uken. Jeg har en del planer fremover og jeg gleder meg til og ta dere med. Håper dere har hatt en fin dag <3

Sov godt fine blogg lesere <3






 

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...