fredag 28. april 2017

Noe og tenke på



-- Noe og tenke på --


*******

Hei kjære blogg lesere :-) Et litt sent innlegg fra meg, men jeg tenkte og oppdatere dere litt før jeg tar kvelden :-) First of all - tusen hjertelig takk for den fine tilbakemeldingen jeg fikk på forrige innlegg, det gir meg motivasjon til og blogge flere slike innlegg og Bibelstudie innlegg fremover.

Jeg tenkte jeg skulle prøve noe nytt, og det er og legge ut kristne Quotes - noe og tenke på. Jeg er usikker på om jeg kommer til og poste et bilde øverst eller nederst i hvert innlegg, eller om jeg poster det en gang i blant, vi får se hva det blir til :-)

I dag har jeg gjort en hel del, og vi har vært ute og handlet for uken (det gjør vi hver fredag) og jeg har gjort en del ærender, jeg har studert Guds Ord, jeg har gjort en del i leiligheten og jeg har laget hjemmelaget pizza, vi har sett film og vi har det koselig :-)

Det har vært en effektiv og fin dag :-) Tenkte jeg bare skulle komme med en liten update til dere - vi skrives imorgen - ha en velsignet kveld <3

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...