onsdag 5. april 2017

Jeg griper tak i Korset

Hei kjære blogg lesere :-) Nå er den en liten stund siden sist, det har vært litt travelt i det siste, så har ikke fått til og få blogget, men jeg er tilbake nå og gleder meg til blogging fremover :-) for og være helt ærlig med dere, så har jeg ikke en god dag i dag, det har seg slik at når man har en psykisk sykdom, så kommer det og går litt, og sånn er det for meg, så jeg har en dag hvor det ikke går så bra, så jeg griper tak i Korset i dag og leser i Guds Ord, hører på Jesus Army som er et lovsangsband, og jeg ber mye. Dette for meg er utrolig viktig og Guds Ord og samtale med Jesus - det trøster meg.

Jeg merker at jeg har dager hvor det ikke går bra og jeg har dager hvor jeg har det kjempe bra, jeg er veldig takknemlig for de dagene jeg har det kjempe bra, og de nyter jeg til det fulle :-) Ingen har sagt at livet er en dans på roser, ihvertfall har ikke jeg hørt noen sagt det og om noen mener det, kunne jeg godt tenkt meg og møte den personen for en hyggelig samtale :-) Livet vil alltids svinge litt i formen, om det er psykisk eller fysisk. Eller det dukker opp noen problemer og vanskeligheter, som kan være hva som helst. Jeg er så takknemlig for at jeg kan komme til Jesus for hva enn det skulle være og jeg vet at Han forstår! 

I det siste har jeg tenkt så mye på det flotte budskapet som påsken viser, nå er det ikke lenge til påske og jeg føler det er en så fin tid. Jeg kjenner at jeg har spesielt lyst til og oppleve nattverden i påsken, jeg håper jeg kan bli i form psykisk , sånn at jeg får dratt på en Gudstjeneste og få oppleve nattverden, det for meg betyr ekstra mye i påsken. Jeg kommer uansett til og lese masse om Jesu lidelse historie, og jeg har også en bok som heter Jesus, og den handler nettopp om det, og den skal jeg lese nå i påsken. Faktisk så skal jeg begynne på den allerede i dag, og blir jeg ferdig med den i påsken, så kommer det en bok anmeldelse, hvor jeg forteller om boken.

I dag har jeg mye og gjøre også, jeg har lite energi så det går veldig tregt, men jeg skal prøve og få fullført så mye jeg klarer fra todo-listen min i dag - jeg håper og kunne fullføre så mye som mulig, men jeg må også ta litt hensyn.

Jeg ønsker dere en velsignet onsdag :-) 

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...