søndag 2. april 2017

Søndags kveld

- Jeg bruker det fine korset mitt jeg fikk i 30 års gave av mamma og pappa hver dag, det betyr så mye for meg og jeg bærer det med stolthet <3 -

*******

Hei kjære blogg lesere :-) Ååh denne dagen har vært så fin, sånn som avslappende søndager er, jeg har kost meg så mye.

Tusen takk for alle fine tilbakemeldinger på grupper på Facebook på mitt forrige innlegg, det betyr så mye <3 jeg verdsetter hver en av dere <3 jeg er så glad og takknemlig for at jeg har så fine blogg lesere som dere :-) <3 Jeg mener det! Gud velsigne dere alle <3

Jeg er klar for ny uke imorgen, jeg har planlagt den ordentlig og jeg vet mandagen blir bra, jeg elsker mandager, ny uke - nye muligheter, jeg har tenkt meg opp tidlig imorgen og gleder meg til og blogge til dere, for nå har jeg planlagt bedre med tanke på blogg innlegg, jeg har planlagt mer struktur, og det blir spennende og se hvordan det går, for jeg skal uten tvil satse mer på bloggen, og jeg gleder meg til og sette i gang :-)

Sitter her med tekoppen min og blogger til dere, snart skal jeg se en TV-serie, og så skal jeg roe ned et par timer før jeg legger meg, høre på lovsang, drikke beroligende te, lese i Guds Ord, skru av iPhone og iPad og heller lese, jeg sover veldig bra om natta, men jeg tenkte kanskje ha en me-time et par timer før jeg legger meg, så jeg innstiller kroppen min på at nå er det snart på tide og legge seg, blir fint og få prøvd det.

Nå får jeg vell se favoritt programmet mitt på nett - TV, vi har nemlig plombert TV - ser bare på nett-TV, ønsker dere en riktig god natt, så skrives vi imorgen - GOD BLESS <3

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...