torsdag 27. april 2017

Det går sakte fremover @Oppdatering angående angsten



- Det går sakte fremover, jeg jobber veldig mye med og bli kvitt angsten, frykten og alt det der, jeg skal klare det, jeg har klart det før, og klarer det igjen, også vet jeg at Jesus alltid er her og hjelper meg. -

********

Hei kjære blogg lesere og en velsignet torsdag til dere :-) I dag kjenner jeg meg tung, samtidig som jeg er motivert og jobber hardt for og bli kvitt angsten. Jeg har gjort flere av tipsene fra forrige innlegg, men det er jo klart det tar tid, men jeg er i gang og det skal bli så bra :-) - i dag er jeg sliten, men jeg prøver også og gjøre ting, for det var et av punktene mine, jeg spiste frokost med en gang jeg sto opp, og jeg er motivert når det gjelder alle punktene, så det ser jeg på som en positiv ting, jeg har også stunder innimellom jeg har det veldig bra, og det er også positivt.

I går bakte jeg igjen, det er terapi for meg, jeg baker omtrent hver uke og noen ganger flere ganger i uken, det er terapi og noe jeg har stor glede av :-) pluss at det hjelper på mitt nye kosthold og allergien min.

Jeg lager mat fra bunnen av, mye av middagen jeg lager er fra bunnen av, på den måten vet jeg for sikkert at jeg får i meg det jeg trenger, det jeg skal ha og det jeg tåler - matlaging synes jeg også er veldig gøy :-)

Ellers tar det litt tid og få kommet ordentlig i gang med treningen, dette fordi angsten tar en hel del energi, men jeg skal klare det også og det kommer til og bli bra!

Ønsker dere en velsignet torsdag :-) <3 vi skrives!


Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...