fredag 14. april 2017

Lenge siden sist


- Noen bilder fra min Snapchat i det siste, jeg prøver og være aktiv der og på Instagram når jeg ikke er aktiv på bloggen, om dere har lyst til og følge meg så heter jeg aashaugkona på Snapchat og benedicteaa på Instagram. -


*********

Hei kjære blogg lesere og riktig fin Langfredag og helg til dere :-) jeg skrev dette på Facebook på engelsk, det er så fint så jeg vil dele det med dere :-)

-- He knew the price of those sins was death. He knew the source of those sins was you and since He couldn't bear the thought of eternity without you, He chose the nails. -- 

Og delte dette bildet :


Jeg må også dele et annet bilde av min aller beste venn som aldri svikter:


Så det er veldig lenge siden jeg har snakket med dere nå og jeg skal fortelle dere hvorfor.

Jeg sliter en del med angst og depresjon, frykt og dødsangst, jeg sliter med selvbilde og sosial angst og panikk angst - så får en del panikk anfall, det er så vidt jeg tør og bevege meg ut av leiligheten, men pusher meg veldig og det er hardt og vanskelig. Det er vanskelig og komme seg ut av det trygge, men jeg prøver så godt jeg kan, jeg kjemper så hardt hver dag. Jeg hadde så lyst til og oppleve nattverd og Gudstjeneste i går, men jeg lot angsten vinne og det var vondt.

Jeg vet dere har lenge sendt meg mange meldinger og jeg ønsker så inderlig og svare dere alle, takk for at dere har tålmodighet med meg, jeg har så vondt av at jeg ikke har svart og flere av dere sendte meldinger for flere uker siden. Grunnen til at jeg ikke har svart er for jeg er så sliten, jeg sover lenge og prøver og sove bort angst og depresjon og jeg har lite energi til overs, derfor har det dessverre gått ut over bloggen. Takk for at dere er innom for det, hver dag og jeg vet at mange av dere savner innlegg fra meg, og jeg går med dårlig samvittighet fordi jeg ikke har blogget og ikke har blogget et Bibelstudie innlegg på lenge.

Jeg klamrer meg fast til Korset og holder så godt fast, aldri skal jeg slippe. Jeg frykter så mye og er mye redd, så jeg gråter til Jesus i mine Bønner, jeg leser det jeg klarer i Bibelen og prøver og lese hver dag, får jeg ikke til så ber jeg, og jeg vet Jesus forstår, det er ikke lett dette livet på jorda, men jeg er så redd døden og det er så vondt når jeg er kristen. Jeg frykter rett og slett døden og det gjør at jeg konstant tenker på det, jeg ønsker meg fri fra det, og jobber med dette konstant, og jeg skal klare det, men jeg klarer det ikke alene, jeg skal klare det sammen med Jesus <3



Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...