tirsdag 18. april 2017

Jeg er tilbake

Har ryddet bort påskepynten, og pyntet med dette ikonet som jeg er så glad i, kjøpte det på et julemarked i Oslo et år.

Jeg har vært ute og gjort noen ærender i dag, bildet er tatt fra før jeg dro. 

***********

Hei kjære blogg lesere - im back again, etter en nok så lang blogg pause, psyken er ikke helt bra om dagen, men jeg hviler i Guds løfter til oss mennesker, jeg hviler i Guds fang og jeg har stor tro på at jeg kommer til og få det bedre og imens ber jeg og leser Guds Ord. 

Jeg har hatt en fin påske, men er mye sliten - så har ikke orket og blogge så mye. Men jeg håper og kunne blogge litt fremover. Håper dere har det bra! Jeg er så takknemlig for at jeg har så fine og snille blogg lesere som er tålmodige med meg. Jeg håper jeg får blogget noen Bibelstudie innlegg etterhvert og at formen min blir bedre. Men jeg tror på en Far som helbreder, og at Han hjelper meg og gir meg styrke i hverdagen. Jeg skal klare det her, alene er jeg svak, men sammen med Jesus er jeg sterk.

Ønsker dere en velsignet dag 

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...