søndag 2. april 2017

Søndag

Hei kjære blogg lesere og riktig fin og velsignet søndag til dere :-) dette er den lateste søndagen ever, og det føles så godt og kunne slappe av og nyte den siste dagen helgen har og by på, før en ny og travel uke imorgen, som jeg da også gleder meg til :-) senere i dag kommer det et Bibelstudie innlegg jeg gleder meg til og dele med dere, men først ville jeg bare stikke innom for og oppdatere dere.

Jeg takker Jesus for at jeg har det så bra om dagen. Det går virkelig bra med meg og jeg har det så fint! Jeg koser meg og har alltid noe og finne på. I dag skal jeg lese mye i bøker og jeg skal nyte søndagen fullt og helt. Det er hviledagen og den skal uten tvil nytes.

Søndager har blitt for meg en dag jeg tar fullstendig med ro, som jeg gjør bare ting jeg har lyst til og gjøre, som jeg gjerne baker og som jeg forbereder alt til den kommende uken, som jeg noterer ned i avtaleboken min. 

Nå koser jeg meg med kaffe, jeg skal lese enda mer i Guds Ord, jeg skal notere ned alle de fine versene jeg finner og jeg skal fordype meg i Studie Bibelen min. 

Søndager er min avslappende dag, jeg elsker søndager og denne søndagen skal nytes ekstra mye , da det er en travel uke i vente.

En velsignet søndag ønsker jeg dere :-) 

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...