tirsdag 11. april 2017

Mine nye rutiner

I går skrev jeg et innlegg om mine hverdagsrutiner, vell nå har jeg laget nye og tenkte og ta dere med på min morgen fra i dag tidlig.

- Stå opp, vaske ansiktet og sette på kaffe.

- Hoppe rett i treningstøyet og trene med en gang (da er det gjort)

- Frokost og kaffe og lese Guds Ord

- Bønnestund

- Lese et kapittel i en kristen bok. 

- Skrive det jeg er takknemlig for den dagen.

- Ordne meg på badet.

- Skrive todo list for dagen

- Begynne med tre punkter

- Hvile og da er det først nå jeg åpner pcen og scroller ned på sosiale medier

- Nye tre punkter fra todo-listen min

- Hvile og blogge + høre på lovsang

- Nye tre punkter fra todolisten min

- Hvile

- Lunsj

- Sminke meg

- Hvile

- Gjøre resten av todo listen

- Gå en tur og komme ut i frisk luft

Og nå er min morgen stund fullført, slik var dagen min i dag og slik blir dagene fremover, jeg elsker at jeg har fått tilbake treningsmotivasjonen igjen og at jeg har fått på plass noen gode morgenrutinen igjen.

Ønsker dere en velsignet dag :-)


Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...