søndag 23. april 2017

Tilbake for fullt

-- La oss holde urokkelig fast ved bekjennelsen av vårt håp, for Han er trofast som ga løftet. -- Hebreerne 10:23



- Bibelstudie -


- Ikke helt ferdig med boka enda, men nyter den og den er såå fin og anbefales på det varmeste, skriver en omtale om den så fort jeg har lest den ut :-) -

*****

Hei kjære blogg lesere :-) et litt sent innlegg nå, men jeg ville bare gi beskjed om at jeg har begynt og blogge for fullt igjen, formen er litt bedre og jeg har mange mål med bloggen, jeg gleder meg til og ta dere med på reisen, og det blir Bibelstudie innlegg og masse forskjellig :-)

I dag har vært en utrolig fin dag, jeg har vært på besøk hos mamma, pappa og broren min og det er like hyggelig som vanlig. Vi koste oss masse :-)

Nå ser jeg frem imot en ny uke med nye muligheter imorgen, og jeg er ladet og klar, jeg har mange tips til innlegg på lur, og nå skal jeg sette meg ned og skrive en todo-list til imorgen og planlegge uken, mens jeg koser meg med en te-kopp, før jeg tar kvelden, i dag har vært en rolig hviledag og det har vært så godt, håper dere har hatt en fin dag også <3

En liten update fra meg, så skrives vi imorgen, ønsker dere en velsignet kommende uke og Gud velsigne dere flotte, unike, fine lesere jeg har blitt så glad i <3



Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...