lørdag 29. april 2017

ENDELIG! - Jeg er glad og jeg har fått en hel del venner


Om dette har noe med mine nye Bibelstudie rutiner eller mitt nye kosthold og gjøre, eller et under, eller noe annet, det gjør ikke noe hva enn det er, for jeg er glad i dag og det takker jeg Jesus for <3

Det betyr så mye alt dere skriver til meg, jeg blir helt satt ut og blir rørt og føler meg så takknemlig, selv om jeg ikke er så sosial og ikke har en stor vennekrets, eller det vil si at jeg har lite venner, veldig lite venner, venner jeg sjeldent møter, men det jeg skulle frem til er at jeg føler så at jeg har så mange gode venner på nettet, venner jeg har blitt så glad i, som betyr så mye for meg og som rører meg, som er så snille og det er så mange nye venner også som jeg fort har blitt så glad i og som betyr så mye for meg, jeg verdsetter dere så mye og dere er så unike og det må dere vite, hver en av dere er unike og jeg er glad i alle og en hver <3 Så selv om jeg sjeldent hvis ikke omtrent aldri er sosial fysisk, så er jeg sosial på nettet og føler jeg har såå mange venner på nettet, og det, det for meg betyr så mye og med en lang historie med mobbing og psykisk sykdom, en lang historie med isolering og null venner, en lang historie hvor jeg har blitt fullstendig fryst ut, så har jeg i en alder av 30 år fått den fineste gaven, nemlig en hel del gode venner på nettet, som jeg er så glad i, og det takker jeg Jesus for <3

Og det jeg vil si da, er at for meg er det ikke så farlig om jeg ikke fysisk sosial møter folk, men at jeg er sosial på nettet, det holder helt fint for meg :-)



Jeg takker Jesus for hver eneste dag, selv om jeg ikke alltid har det bra, for livet er ikke alltid en dans på roser - stay strong <3

******

I dag har jeg kost meg så mye, nytet at jeg har det så bra, jeg har studert mye i Guds Ord og jeg har slappet mye av, gjort ting jeg har hatt lyst til og gjøre, koselige ting jeg har satt så stor pris på, samt at jeg har puslet litt med ting i leiligheten, ønsker dere en velsignet kveld, så skrives vi imorgen :-) <3


Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...