søndag 30. april 2017

- Update @ Mobilblogg -

Hei kjære blogg lesere og riktig velsignet søndag til dere :-) et lite Mobilblogg innlegg fra meg, et hverdagsinnlegg på en søndag. Jeg kommer til og fokusere mye mer på bloggen fremover. Jeg er så motivert og jeg kan ikke tro hvor mange som er innom bloggen min om dagen. Det betyr så mye og alt dere legger igjen av kommentarer og fine, gode ord <3

Det går så mye bedre med meg om dagen og jeg er så takknemlig og takker Jesus for hver dag <3 

Akuratt nå befinner jeg meg i bursdagsselskap og feirer min snille svigerfar. Koser meg med god mat og kaffe <3 vært her siden Kl 15.00 og nå er Kl snart 22.30, vi har ikke planer om og dra enda, men tiden har gått så fort i godt selskap med fine folk <3 vi har vært mange her i dag. Koselig er det , ordentlig koselig <3

Jeg har kommet mye nærmere Jesus i det siste føler jeg. Det er så godt og drive med egen studier og lese i Guds Ord og Be. Og starte morgenen på den måten og avslutte kvelden på den måten. 

Ønsker dere en velsignet søndag. Nå må jeg nesten være litt sosial her, ville bare oppdatere dere litt. Tenk at det er 1. mai imorgen allerede. Kan ikke tro at tiden har gått så fort. Jeg har en hel del på planen. Vi skrives mer imorgen :-) 

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...