mandag 10. april 2017

Hverdagsrutiner

- På en god dag -

Jeg står opp, trakter meg litt kaffe, leser Guds Ord og hører på lovsang, noterer ned det jeg har lest og det er på tide med dagens Bønne stund, meg og Jesus.

Jeg lager meg litt frokost, i dag ble det en glutenfri vaffel, kjempe sund vaffel med mye godt i. Jeg leser blogger og oppdaterer meg på nyheter, skriver todo-lister og skriver ned hva jeg er takknemlig for, jeg stopper litt opp, ser meg rundt og tenker, puster rolig - jeg er så takknemlig. Jeg sjekker avtaleboken min og ser hva som er agendaen for dagen, jeg tusler inn på badet og ordner meg, jeg har litt og gjøre og setter i gang med dagens plikter. Så er det på tide med lunsj etterhvert, så tar jeg noen pauser løpet av dagen, som går til sosiale medier, blogging, forberedelser, besvare Mail om det er nødvendig den dagen, jeg leser kanskje i en bok mens jeg koser meg med litt te eller koffeinfri kaffe.

Dette er min morgen på dager hvor jeg har det bra, sånn som i dag. Bortsett fra at jeg sliter litt også, derfor er det godt og gripe tak i Korset og tenke på alt jeg er takknemlig for, sånn som Påskebudkapet og mange nye ting hver dag.

Ønsker dere en velsignet dag <3

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...