lørdag 1. april 2017

Lørdag - viser min takknemlighet

Hei kjære blogg lesere og riktig fin lørdag til dere :-) Det var fint og starte dagen med et Bibelstudie innlegg i dag :-) Nå sitter jeg her og drikker te og har hatt en totalt avslappende lørdag så langt, jeg tror det er viktig iblant, og bare slappe totalt av og nyte nuet. Jeg har det veldig bra om dagen og koser meg veldig masse.

I det siste har jeg tenkt veldig på og fokusere mye på bloggen og gjøre mine nye rutiner enda bedre, jeg har begynt på søndager og skrive ned i en bok alt jeg skal gjøre og huske på, på en uke, så fordeler jeg det utover hele uken i avtaleboka mi, på den måten så går uka litt smoothere. Og jeg elsker det, jeg elsker mine nye rutiner, jeg elsker min tid med Jesus hver morgen, og jeg elsker hvordan jeg har blitt mer bevisst på og stoppe litt opp i hverdagen og verdsette ting og se litt mer rundt meg og verdsette det jeg ser. Jeg elsker hvordan kostholdet mitt har blitt, hvor mye det har forandret meg positivt, jeg elsker mine nye interesser og at jeg har begynt og bake og lager mye spennende mat, at jeg tør og ekspremitere litt på kjøkkenet, jeg elsker at jeg har blitt glad i sterk mat og at jeg har begynt og bruke mye spennende krydder og sauser. Jeg elsker at vi spiser så rent og at vi har to kjøttfrie middager i uken, jeg elsker at jeg har blitt mer minimalistisk samt prisbevisst og at vi på den måten verdsetter det vi har og at vi har spart en del penger på og handle en gang i uken og skrive menyliste og handleliste og at det er så koselig og er en ting vi ser frem til og gjøre sammen.

Jeg elsker at jeg har begynt og engasjere meg og at jeg lærer nye ting hver dag, jeg er interessert i og lære og ønsker og fordype meg i mange forskjellige temaer, jeg tror på at det er viktig og på den måten har man mye og snakke om i eventuelle sosiale sammenkomster.

Jeg elsker at jeg var på en Gudstjeneste og at jeg ønsker og begynne og gå på Gudstjenester. Jeg elsker at livet mitt har blitt mye mer innholdsrikt og at jeg er så fornøyd med hvordan ting er nå og hvordan jeg har det, og at det går bra om jeg har en kjip dag en dag, da tar jeg bare litt mer hensyn.

Ååh det er så mye jeg verdsetter, det er så mye jeg er takknemlig for og jeg gleder meg så til påsken for da skal jeg virkelig ta til meg det flotte budskapet <3 ønsker dere en velsignet lørdag <3

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...