søndag 9. april 2017

Palmesøndag 

Heeei kjære blogg lesere :-) Riktig fin Palmesøndag til dere :-) i går hadde jeg en såå koselig dag, var i bursdag og koste meg så mye, det var en av de beste dagene på lenge, jeg fikk ikke blogget mer enn ett innlegg i går, men jeg hadde det så fint!

Jeg håper dere har det bra, i dag er en rolig dag for min del, men vi skal bort en tur i kveldingen til svigers og det blir kjempe hyggelig!

Jeg driver og planlegger påsken, mamma og pappa og broren min kommer en tur på middag hos oss i påsken og det blir en del hyggelige ting som skjer, jeg skal en tur på Gudstjeneste i påsken og gleder meg kjempe masse og det er så koselig at jeg får gått på Gudstjeneste igjen, det betyr så mye og jeg er så takknemlig for det :-)

Denne påsken tenker jeg ekstra mye på Påskebudskapet, jeg føler meg så evig takknemlig <3 Det rører meg og jeg elsker Jesus <3

Livet smiler i dag - jeg er så glad :-) Jeg er så takknemlig for så mye :-) Jeg har begynt og skrive ned hva jeg er takknemlig for hver eneste dag, det er så godt og gjøre og det har blitt en rutine, jeg skriver det inn i appen jeg fortalte dere om :-) dere kan lese innlegget lenger ned på siden om dere ikke har lest det tidligere :-)

Ellers tenker jeg og lese mer i boken om Jesus i dag, jeg tenkte og lese ekstra mye i Guds Ord i dag og jeg skal be, og jeg tenker det er veldig viktig og be for Norge i disse dager, jeg har et håp om at alle vi kristne i Norge og i andre land kan komme sammen og be for Norge, vi lever i en vanskelig tid, med terror, jeg håper vi kan be sammen, for jeg føler det er veldig viktig, Jesus kan endre dette, men vi trenger og be. <3 Jeg håper dere vil stå sammen med meg i en Bønnekamp for Norge. 

Ønsker dere en velsignet dag <3 :-) 


Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...