lørdag 22. april 2017

Hei




Følg meg gjerne på sosiale medier, hvis jeg ikke får blogget så prøver jeg og være aktiv der :-)

- Snapchat - aashaugkona
- Instagram - benedicteaa
 - Pinterest - benedicte191055
- Twitter - xbenedictexx
- Facebook - Jesus 4 a Reason

******

-- For Jeg vet de tanker Jeg tenker om dere, sier Herren. Det er fredstanker og ikke tanker til ulykke. Jeg vil gi dere fremtid og håp. -- Jeremia 29:11

******

Hei kjære blogg lesere og riktig god helg :-) Long time, noe see - det har vært noen travle dager og veldig mye og gjøre, men husk at jeg er tilgjengelig på sosiale medier om jeg ikke får blogget. 

Jeg ønsker og blogge mye fremover og nå har jeg laget meg nytt design, håper dere liker det. Formen er ikke den beste psykisk, så jeg håper den kan bli bedre snart, men jeg jobber med noen nye rutiner som skal bli så bra, jeg håper det kan hjelpe meg sånn at jeg blir i bedre form. I dag har jeg gjort veldig mye, husarbeid og vi har fått en seng og greier, føler meg så takknemlig for det.

Nå skal jeg kose meg med en kopp te, før jeg tar kvelden, håper på og få blogget imorgen og Bibelstudie innlegg kommer så fort jeg blitt litt bedre, ønsker dere en velsignet helg <3



Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...