mandag 29. august 2016

1000 ting



Heeeei :-) nå er det lenge siden jeg har snakket med dere nå, jeg har vært travel opptatt med alle mine små prosjekter i leiligheten, og tid til meg selv med og lese bøker og slappe av og hente energi til og fortsette prosjektet minimalisme.

Og vet dere, jeg har blitt glad i og gjøre husarbeid, det trodde jeg seriøst jeg aldri skulle si - men det er helt sant, can i do it - you can do it :-)

Jeg føler jeg har forandret meg veldig i tankegangen min og verdiene mine har blitt sterkere og klarere. Jeg er så glad i dag og det må jeg selvsagt fortelle dere :-)

Det må nesten feires det - nei da, men jeg koser meg sånn, todo listen er klar. og nå er det bare og starte, kaffe koppen er snart tom, så nå må jeg komme av gårde med det jeg skal gjøre :-) stikker innom litt senere :-) ha en fin dag da dere og Gud velsigne dere <3

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...